torsdag 29 april 2010

Vattnet har gått!

Nu ni, e de typ dags... vattnet gick vid femtiden och efter en stund åkte vi in till förlossningen för kontroll, Jimmie var bara tvungen att sticka ut o jogga först ;)

Jag kände inga värkar så vi var rätt säkra på att bli hemskickade vilket vi också blev. Knodden mådde bra o jag hade faktiskt lite regelbundna småvärkar, men det var bara att åka hem o vänta. Vi har nu fått tid till imorn förmiddag kl 11 för kontroll om inte värkarna tilltar under natten så vi blir tvungna att ändå åka in.

Nu här hemma har vi tittat på profylax-dvd:n som vi inte haft tid till än, o vi plockar o städar lite i röran (alla vardagsrumsmöblerna är ju utspridda i lägenheten pga slipningen av golvet i tisdags), men nu ska vi nog försöka sova lite... vet ju inte när det blir nåt sånt nästa gång....

Håll tummarna så uppdaterar vi när vi vet mer!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna att allt ska gå bra o att lille goe knodd kommer i helgen,längtar såå efter mitt lilla barnbarn.Lycka till

    SvaraRadera
  2. Ojojojojojojojojojoj så spännande! Jag håller alla mina tummar!
    Stor kram på er!

    SvaraRadera
  3. Å vad jag ser fram emot nästa uppdatering, och BILDER!!!! Än en gång, stort grattis till ert mirakel. Kram!

    SvaraRadera