fredag 16 april 2010

Snart..

Snart kommer Jimmie hem från the States, jag hoppas bara allt går bra med landning på Kastrup med all aska från Island o så... men det gör det säkert.

Veckan har fortlöpt fortare än jag trodde, att syster yster är här hjälper en del! Dessutom var det najs med tjejkväll med Frida o Emma i onsdags o vi har gått igenom alla tapetprover hur många gånger som helst känns det som.. får se vad Jimmie säger sen för nu leder en annan tapet än den som han o jag lutade åt när han åkte... hehe.. när katten e borta...

En annan sak som närmar sig är ju knodden. Inne i nionde månaden nu o huvudet har sjunkit ner o fixerat sig o det trycker på. Det börjar kännas i kroppen att det är nära, dock tar det nog x veckor till tyvärr. Jag vågar inte räkna med annat än att jag går över tiden :( men vi e ju så nyfikna på vem det är som härjar i min mage! Men det är inte mycket kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar