måndag 19 april 2010

Jimmie landar snart!!!

Sent igår kväll fick jag mess från Jimmie där han skrev att om 30 min skulle han komma med ett plan till Arlanda som ska landa mellan 7 och 8 nu på morgonen och om de inte fick landa där skulle reservplanen vara att landa i Oslo. Aftonbladet skriver att första planet från USA landar 7.45 på Arlanda så jag antar att det är det planet som han åker med. Kan inte fatta vilken tur att han har fått komma med det planet! Jag blev både glad o orolig samtidigt, glad att han kommer mycket tidigare än vi först trodde, o orolig som vanligt när han flyger o särskilt om han typ är först ut på den här sträckan...

Nu återstår att se var han landar men det verkar som det är Arlanda som gäller enligt nyheterna iaf vilket gör det klart lättare för honom att sen ta sig till Växjö. Vad underbart det kommer bli att få se honom ikväll isåfall, jag kommer typ krama ihjäl honom ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar