onsdag 28 april 2010

Mera mage..

Jaha, mitt i 9e månaden med 2 veckor kvar till beräknat förlossningsdatum o jag hoppas verkligen magen inte växer mycket mer nu...
Tänkte även att jag lägger till en video så ni får se hur lättriggad knodden e... jag ligger i sängen med magen i vädret o Jimmie petar på knoddens rumpa, sen tar det ett par sekunder o sen sparkar knodden bakut ;) gissa hur det känns i min mage när den håller på såhär hela halva dagarna...! Mina kollegor stannar ibland upp i diskussioner för att titta på magen när knodden håller på på det här viset, det ser inte klokt ut, o jag gör allt för att inte trigga den heller...

4 kommentarer:

  1. Fina bäbsen! Jag drömde om den inatt minsann, i min dröm var det en liten tös med tuppkam :P

    SvaraRadera
  2. Va gulligt, med mörkt hår som pappa o moster eller? Jag har fått för mig att knodden har mörkt hår iaf...

    SvaraRadera
  3. Jajemensan, en mörk tuppis var det! :) Väldigt lik min syster som bebis faktiskt....

    SvaraRadera
  4. Lilla goa knodden,full av bus :))

    SvaraRadera