lördag 8 maj 2010

Städdag å sånt

Vi tar det väldigt piano här i Växjö, särskilt när vädret har slagit om till regn och rusk. 2 timmar tupplur för alla tre mitt på eftermiddagen var inte helt fel ;) Innan dess hade Jimmie gjort en insats i bostadsrättsföreningens gemensamma städdag medan jag visade upp Elis invirad i x antal filtar för att tala om att jag tänkte minsann inte hjälpa till hehe... mycket oohh-ande och aaahh-ande från grannarna och när jag knallade in i värmen så tyckte alla att det bara var ytterst klokt ;)Idag fick vi ett nallegram med posten och inuti den fina asken låg en alldeles underbar nalle från Elis faster Jannice och hennes sambo Glenn som jag tror Elis nog kommer krama hårt under många nätter; bamsekram och tack!
Elis sover ju för det mesta och är väldigt snäll mot oss, men när han är hungrig vaknar det lilla vilddjuret i honom så idag filmade jag det så länge jag vågade... väntar jag för länge med amningen är han verkligen på hugget om ni förstår... På sig har han en av de coola bodys han fick från Sara och Carina när de var här häromhelgen. Elis hälsar bää till Emilia tror vi (vi försöker lära honom säga bää men det går sådääär än så länge)!

3 kommentarer:

  1. En liten skyddsängel-björn till den sötaste pojken!
    Massa kramar till er alla

    SvaraRadera
  2. Vilddjur? Han är ju så snäll man bara kan bli...

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha,vilddjur,han är ju alldeles för snäll mot sina föräldrar,det där va inget djungelvrål!!!!Kram till mitt barnbarn

    SvaraRadera