torsdag 20 maj 2010

Rosé och fina killar

Igår efter Elis förmiddagssprattelpass så låg han så fint och poserade så då åkte kameran fram..
På kvällen var det dags för min första egentid efter Elis födsel, lite vin (livsmedelsverket tillåter 1-2 glas vin 1-2 gånger i veckan) på en uteservering med Emma! Heelt underbart... och Jimmie ringde inte en enda gång trots att vi tog lite extra tid på oss än lovat..
Efter att ha varit absolutist sen bröllopet i höstas där jag totalt drack 1 dl skumpa så smakade lite rosévin ljuvligt, och lika härligt var det att få prata annat än bebissnack (även om jag nog skulle kunna prata om Elis dygnet runt..).
När jag kom hem hade Jimmie badat Elis som sen somnat i Jimmies goa famn, då smälte mitt hjärta.. vilka underbara killar jag har!

1 kommentar:

  1. Visst är det goa killar ;) skönt för dig att bara få vara Ninni en stund:-)
    Det ser ut som om Farmors bästis har växt lite,måste nog titta upp snart så han inte växer från mig,Kram

    SvaraRadera