tisdag 11 maj 2010

Gårdagens slappande

Jimmie har börjat sin fotbollsuppfostran nu, viktigt att se till att Elis hänger med redan från början så när Jimmie läser offside så får Elis vara med.Igår kom BVC-tanten på spionuppdrag, annars kallat hembesök, och Elis visade sig ha gått upp till 2990 gram! BVC-tanten var mäkta imponerad och nu är nog mina tuttar godkända i hennes papper..
Det blev faktiskt 2 promenader igår, korta men naggande goda. Elis sov under den ena men hör och häpna, han var vaken under den andra!!! Han roade sig med att göra sin favvo-min, pussmunnen eller visselförsöket beroende på vad man väljer att kalla den ;)
Jag har börjat anpassa mig efter Elis dygnsrytm vilket betyder att när Elis somnar så försöker jag också sova, det är inte så svårt när man väl försöker har jag nu upptäckt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar