onsdag 5 maj 2010

Promenad, morgonmys o hicka

Igår bara regnade o haglade det hela dagen men när solen faktiskt lyste igenom så drog vi ut på vår första tur med Elis i barnvagn. Elis fick prova en mössa han ärvt från Ghazales lille Oskar men det ser mer ut som en liten hätta för Elis är så liten, men visst blev han söt i den?Så på med regnkläder och regnskydd på vagnen ifall det skulle komma regn ändå och sen drog vi iväg på en kort runda mot lilla Vegas residens. Eftersom det ligger bredvid Alstom fick Elis även träffa Emma och Tony förutom Vega, Andreas och Lina.
Imorse kunde jag absolut inte sova så jag tog en liten promenad till med Elis i vagn men när jag kom hem la vi oss och myste i sängen med Jimmie. Det är så härligt att bara ligga o klappa o lukta och pussa på Elis, han är så sjukt mysig!
Elis har hicka en del och så även denna förmiddag. Tur att han inte bryr sig så mycket om det.

4 kommentarer:

  1. Mitt hjärta blir alldeles varmt. Längtar så efter att Elis lilla kompis kommer ut.

    SvaraRadera
  2. Naaaaw! sikken sötnos! Stort grattis!!

    /Sofia (Jannices kompis från Göteborg)

    SvaraRadera
  3. Finner inga ord... Bebissjuk, jag!? Nähääääädå! :)
    Härligt att ni kan njuta av allt mys och verkligen ta vara på alla små stunder av total lycka som en liten ger!

    SvaraRadera
  4. Han är det sötaste som finns.Lilla familjen Hed, känns bra att säga så.Kram

    SvaraRadera