fredag 4 oktober 2013

Pottan

Vidar luktade MYCKET suspekt när jag hämtade pojkarna efter jobbet idag. Näsan hade inte fel, så väl hemma kastade sig Elis över trehjulingen medans jag kastade mig över blöjbyte på Vidar.

När jag skulle sätta på en ny blöja protesterade Vidar och ville sitta på pottan. Så jag dumpar honom på pottan och går och kollar till Elis med trehjulingen. När jag kommer tillbaka sitter Vidar fortfarande kvar på pottan (han brukar sitta i typ 4 sekunder i vanliga fall). Han pekar ner i pottan och säger "vatten". Å visst var där en liten pöl! Vidars första skarpa pottanvändning var ett faktum! Fick dock lägga lite energi på att förklara att det var kiss och inte vatten i pottan... Sen skulle han göra som Elis, torka sig själv, lägga papper i toaletten, spola och tvätta händerna. Stor pojke :-)

1 kommentar:

  1. Full pott, med andra ord! Lysande, Sickan!

    Moffa

    SvaraRadera