söndag 20 oktober 2013

Ordentlig gosse

Storhandling idag. Har skrivit ihop en lång lista på allt som behöver handlas idag och även vilka maträtter det blir i veckan. Men nu när Vidar och jag skulle åka iväg var den borta. Jag är 100% säker på att jag lämnade den på köksbordet, men där var den inte. Efter 20 minuters letande utan resultat är det bara att ge upp. Men då skämtar Ninni att Vidar kanske lagt den i återvinningen, han är ju rätt ordentlig av sig. När hon sa det kom jag ihåg att jag sett honom i köket tidigare idag vid återvinningslådan! Men det fanns ingen lapp i återvinningen.  Dock i papperskorgen! Fint ihopknycklad till en liten boll! Han har alltså identifierat min lapp som skräp och sedemera förpassat den till lämpligt kärl. Vilken ordentlig gosse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar