måndag 1 april 2013

Äntligen tapetsering!!

Jimmie o jag byter av varandra på sjukhuset o när jag fick min första dag hemma efter ett par dygn på sjukhuset, gick det verkligen inte att bara slappna av för då kommer alla känslorna på en o samma gång... för att citera Gessle...
Så vad gör man då med alla Hedarna? Jo, man sätter de i arbete naturligtvis... ;)
Så mormor o Frida o jag tapetserade en vägg, o sa ingenting till Jimmie som fick sig en överraskning när han kom hem sen! Tydligen var han mitt i ett samtal med Elis när han i ögonvrån anade någonting grönt i matsalen, vred på huvudet o sa OJ! Sen gick han enligt mormor fram för att känna på tapeten för att se om den var på riktigt...

 Såhär såg det ut när Jimmie stack till sjukhuset:
 O såhär såg det ut från allra första början... eller ja, efter at vi målat taket vitt då alltså...

1 kommentar:

  1. Nu vill jag veta mer om hur det går för lille Vidar. Jag följer hans bilder med stort intresse.
    Moster Karin

    SvaraRadera