torsdag 16 februari 2012

Våfflor till frukost

I förrgår var det alla hjärtans dag o tydligen tyckte Jimmie att jag inte är tjock nog som det är med en vecka kvar till beräknad förlossning, utan han ställde till med att laga våfflor med grädde o hemlagad jordgubbssylt (fast den kokades inte nu, utan i somras... om det var nån som undrade...)Supergott men magen undrade nog lite vad 17 jag höll på med när den är van vid fil o müsli/flingor sen ca 30 år... o inga elaka kommentarer nu om fotot, jag trotsar min stolthet typ 1000% genom att lägga upp en bild på mig själv i nattlinne helt osminkad o oborstad från kl 6 på morgonen när jag inte sovit på en månad pga trevliga förvärkar blandat ett satans sparkande av en bebis som bara vägrar komma ut... får jag leva med att jag ser ut såhär, så får ni det oxå ;)
Elis fick naturligtvis oxå våffla i pyjamas till frukost, men var ganska skeptisk o åt inte så mycket. Han krävde juice o macka istället... vilket innebar mer våfflor till Jimmie o mig hehe..

3 kommentarer:

  1. Hehe! Tycker du ser så fin ut Ninnisen! Lycka nu till med bebisleveransen. Vi är sååå nyfikna här borta.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hehe, tycker också att du ser jättefin ut Ninni! :)
    Håller tummarna för dig!
    Kram!
    /Karin nr 2 :)

    SvaraRadera
  3. Jag och H blev så sugna på våfflor efter att ha läst er blogg. Så idag lagade jag och Amanda våfflor till oss. Amanda var också lite skeptisk men grädden fungerade fin fint : )

    Kram fina Ninni

    SvaraRadera