fredag 7 oktober 2011

Uppföljning

Förra gången var det köket, denna gången följde jag efter Elis in i vardagsrummet för att se vad det är han hittar på där när jag inte är närvarande. Det lilla livet hade klättrar upp på matbordet för att undersöka lådan jag lämnat där tidigare under dagen (stort misstag av mig). Lägg märke till bevismaterial A i bakgrunden till höger i form av en stol som Elis dragit ut och använt för att klättra upp på bordet.

-Pappa!!! Du lovade att inte följa efter mig i smyg fler gånger!


Elis ca 2 minuter efter att jag lyft ned honom från matbordet...

Helt klart får man börja hålla lite mer koll på lillkillen! Han har ju klättrat upp på soffbordet och bakom TV:n innan men det var första gången han tog sig upp på matbordet själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar