torsdag 6 oktober 2011

Smygbakaren

Redan från början när Elis lärde sig att gå så fick han promenera runt i lägenheten utan att jag följde efter honom. Han kunde få vara i de andra rummen ganska lång tid utan att jag kom och störde. Så länge som den berömda "tystnaden" (då det garanterat sker någon form av rackartyg eller illegal verksamhet!) inte infann sig.

Jag har länge undrat vad han pysslar med när han inte är övervakad av mig. Så igår bröt jag vår tysta överenskommelse och följde efter honom in i köket, efter bara en liten stund, med kameran i högsta hugg.

Det ni nu kan bevittna nedan är unika bilder som aldrig tidigare visats.


Elis är alltså en smygbakare! Det kan förklara varför han inte alltid äter så glatt under middagen och varför hans bodys börjar spänna åt över magen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar