måndag 13 december 2010

Bye bye piano

Nu när Elis börjar bli lite större tyckte vi att han kan få sova i eget rum och eftersom mitt pianospelande minskat drastiskt det senaste halvåret så sålde jag det så Elis kan få flytta in i arbetsrummet. 2 starka karlar kom o hämtade pianot trots väder och trappa, imponerande!Det syns att de har gjort det här förut... de jobbar för nån typ av pianouppköpare i Skåne, så den här lördagen hade de först kört en vända till Göteborg för att sen "åka inom" Växjö och hämta mitt piano. De försökte även pruta men jag tänkte att de får nog inte riktigt komma tomhänta tillbaka till sin arbetsgivare när affären redan var klar på telefon så jag gav mig inte!
Hejdå pianot! Vi har haft mycket skoj men här skiljs våra vägar, snyft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar