måndag 25 oktober 2010

Malmö Malmö Malmö!

I fredags följde Emma, Elis och jag med Annas tåg hem till Malmö och spenderade helgen med att shoppa med Erika och Emmas Malmökompis Vicky. Lovely!Dessutom kallade jag in lite fler underbara Skånetjejer till lunch på barnvagnsvänliga Masala House så jag hann med att få lite uppdateringar om kids, jobb, flyttar och allt möjligt som dessa underbara men busy tjejer hinner med. Gud vad jag saknar Malmö/Lund!


I lördags passade även Erika och Henrik Elis när han sov så jag hann med ett kvällsbesök på lilla torg med Vicky och Emma. Egot stärktes lite när en stackars 21-åring enträget raggade på oss alla tre ända tills han upptäckte att han satt sig hos en 30-åring som dessutom var gift o morsa och 2 27-åringar.... egot stärktes INTE när han utbrast "men då är ni tanter ju!" med lätt förfäran...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar