torsdag 14 oktober 2010

Första året - check!

Bloggandet har fått ligga nere lite när vi har haft mer fullt upp än vanligt... i söndags var det ett år sedan det såg ut såhär:Vi hade inget planerat eftersom det var dagen efter Elis dop men Jimmie hade en hemlig plan och drog med mig ut för trerätters på Villa Vik, där bröllopsfesten hölls 2009, medan svärmor Kerstin passade Elis. Väldigt färggrann och god förrätt med rödbetsgravad rödingfilé och getostpannacotta plus honungsrostade valnötter. Mums!!!
Hehe, sen var det dessertbuffé och detta var min första tallrik ;) ser ni hur små bitar av endast 2 tårtor jag har tagit! Andra och tredje tallriken har vi inga foton på för jag står inte riktigt för hur mycket som åkte ner, men vi provade fler tårtor, tog om av lite av det vi tagit första gången plus att vi lassade på godis. Sista tårtbiten delade Jimmie och jag på och ändå åt vi inte ens upp. Skamligt.
Jimmie skämde bort mig riktigt ordentligt, för förutom middagen fick jag även ett kinderägg (fick jag på en av våra första dejter så jag blev lite tårögd när jag fick det nu) och ett superfint halsband där jag ska lägga in foto på Jimmie och Elis så jag alltid kan bära det med mig!

1 kommentar:

  1. Ser ljuvligt ut! Grattis till det här året! Kramar i massor!

    SvaraRadera