måndag 14 februari 2011

Äntligen torrt!

Idag var kökskillarna Örjan, Anders o Håkan här o Anders konstaterade att efter ytterligare 21 dagar med uttorkande fläkt är nu både väggen o betonggolvet torrt! Så Örjan fixade med rörmokeriet och bestämmandet o Håkan fick lägga golv o sätta dit socklar. Elis hjälpte till som ni ser...Ett problem dök naturligtvis upp. Vi har bruna socklar från -91. De har slutat tillverkas. Så nu har vi fått vita socklar. Mycket tjusigt.. typ... Men Örjan lovade att det ska komma en målare som ska måla våra socklar i vilken färg vi vill, så jag sa att jag ville ha de prickiga med rosa elefanter o han bara glodde på mig innan han insåg att jag inte är helt humorlös... Sen sa jag mörkgrå, då såg han lite mer lättad ut. Eller tycker ni vi ska behålla den här blandningen med vita o bruna? Kanske försöka skapa en ny trend? Undrar hur mycket beröm från Simon o Tomas vi skulle få...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar