tisdag 13 juli 2010

Roadtrip Öland

Emma har köpt en cool svart Golf o det firade vi med att dra till Öland över dagen i söndags och sola, bada o äta glass. Jag ville även hoppa på en sån där stor hoppmadrass som de hade där men det fick jag inte för Emma o Jimmie ville inte skämmas för mig :(
Elis fick först ligga i barnvagnen men den blev lite väl mycket bastu efter en stund så han fick ligga i skuggan på en handduk istället där han kunde sprattla i brisen.
Vi hade faktiskt med lite frukt oxå, så helt onyttiga var vi inte... och för att stärka egot läste vi om oss själva i Aftonbladets bilaga och skrattade åt bilden de valt som zoomade in på Elis dubbelhaka underifrån. Det gick knappt att se att sumobebisen i vår famn var Elis men det borde det ha varit för jag minns inte att jag höll nån annans bebis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar