tisdag 1 juni 2010

BVC-betting

Efter lite betting förra veckan inför dagens BVC-vägning kan jag nu avslöja att jag själv vann! Jag tippade högst med 4503 g och han vägdes in på 4520 g! Han har alltså återigen ökat med ett halvt kilo och nu fick han beröm för sin nytillkomna dubbelhaka och sina runda kinder som inte existerade alls för bara några veckor sedan :)Dessutom var han nu 56,5 cm lång. Han har alltså växt 1,5 cm sen förra veckan och 8 cm sen födseln för 1 månad sedan, nån som toppar det? Själv har jag inte växt på 15 år, inte på längden iaf... ;)

4 kommentarer:

  1. Ha! Om Du hade bajsat av honom före besöket hade han vägt 4476 g! Fusk! Vi kräver skriftligt intyg från BVC - bevittnat och bestyrkt av Elis!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj,inte utan att man blir imponerad av denna växtkraft grabben har.Han lär ju växa förbi mor sin ganska snabbt!!!
    Finare baby finns inte,puss o kram

    SvaraRadera
  3. Växa om mig?? Går det? ;)

    SvaraRadera
  4. Hmm.. hoppas att han inte håller den där takten hela livet, för annars lär han vara världens längsta 4-åring om sisådär 3 år och 11 månader... ;)

    SvaraRadera